F
A ce jour, mes favoris
Pile poil l'épaisseur que j'aime, 9€ pour 12 médiators reste correcte.
Mais surtout, ce que je préfère, je n'ai pas encore trouvé de médiators plus agrippants, ce qui est clairement l'argument de vente principal ici.
Mais surtout, ce que je préfère, je n'ai pas encore trouvé de médiators plus agrippants, ce qui est clairement l'argument de vente principal ici.
0
0
Report
Z
Guter Grip und satter Sound
Machen prinzipiell was sie sollen. Sie liefern einen satten tiefen Sound am Bass.
Für Metal würde ich mir aber eine Spitzer Form wünschen. Da werden es doch wieder die 1,4er werden.
Für Metal würde ich mir aber eine Spitzer Form wünschen. Da werden es doch wieder die 1,4er werden.
0
0
Report
L
Dokonalé
Používám na baskytaru raději menší trsátka, než velká trojúhelníková. D-Grip 1,60 je pro mne dostatečně a právěě akorát tak tvrdé jak má být. Jeho velkou výhodou je, že neklouže, díky speciálnímu povrchu sedí v prstech jako přilepené. Je to přesně to pravé trsátko, které jsem dlouho hledal.
0
0
Report
M
Jykevä perusplektra hyvällä pidolla
Olen kokeillut useita D-Grip Picks -tuotteita etsiessäni tarpeisiini parhaiten sopivaa gripillä varustettua plektraa. Tilasin paketin 1.6 mm:n paksuisia D-Grip-plektraja klassisessa 351-muodossa nähdäkseni, kuinka hyvin ne sopisivat soittotyyliini (metalli, rock). Tässä on havaintojani:
Plussat:
- Klassinen 351-muoto sopii useisiin soittotyyleihin rockista jazziin. Tämä plektra on todella monipuolinen.
- Plektra tuottaa lämpimän/pehmeän sävyn yksittäisiä nuotteja soitettaessa. Pidän siitä, kun plektrareuna on hieman kulunut: naarmuuntuneen pinnan aiheuttama kitka antaa minulle selkeän haptisen palautteen siitä, milloin plektra liukuu kieltä pitkin. Tämä tarjoaa minulle laajan valikoiman fraseerausmahdollisuuksia.
- Plektra on melko paksu (1.6mm), joten rytmikitaransoiton puolella se sopii hyvin metalliriffittelyyn ja sointujen arpeggioimiseen.
- Pito on hyvä – plektra pysyy ehdottomasti paikallaan paljon paremmin kuin plektrat, joissa ei ole 3D-pitopintaa.
- Kestävyys on hyvä (kuten nailonplektralta voi odottaa): Vaihdan plektraa usein 20–30 tunnin soittoajan jälkeen (kun plektraan kärki ja reuna kuluvat riittävästi). Kestävyys on parempi kuin Delrin-plektrassa, mutta ei yhtä hyvä kuin Ultex-plektrassa.
Miinukset:
- Vaikka pito on hyvä, se voisi silti olla parempi. 3D-pitopinta on tässä tuotteessa paljon tiheämpi verrattuna D-Grip Jazz -plektraan. Sormen ihon ja plektrapinnan välinen paine jakautuu suuremmalle määrälle yksittäisiä "kohoumia" 3D-tekstuurissa, eivätkä yksittäiset "kohoumat" tartu ihoon niin tiukasti.
- Plektran kärki on hyvin pyöreä. Tämä on mieltymyskysymys, mutta henkilökohtaisesti pitäisin parempana hieman terävämpää plektraa, joka mahdollistaisi paremman reunan plektrauksen ja paremman artikulaation yksittäisillä nuottiviivoilla.
- Jäykkä (1.6mm) plektra ei ole omimmillaan sointujen harjauksessa (akustinen, funk).
Kaiken kaikkiaan tuotteen laatu on erinomainen ja hinta houkutteleva. Voin lämpimästi suositella tätä tuotetta erityisesti kaikille rytmikitaristeille.
Plussat:
- Klassinen 351-muoto sopii useisiin soittotyyleihin rockista jazziin. Tämä plektra on todella monipuolinen.
- Plektra tuottaa lämpimän/pehmeän sävyn yksittäisiä nuotteja soitettaessa. Pidän siitä, kun plektrareuna on hieman kulunut: naarmuuntuneen pinnan aiheuttama kitka antaa minulle selkeän haptisen palautteen siitä, milloin plektra liukuu kieltä pitkin. Tämä tarjoaa minulle laajan valikoiman fraseerausmahdollisuuksia.
- Plektra on melko paksu (1.6mm), joten rytmikitaransoiton puolella se sopii hyvin metalliriffittelyyn ja sointujen arpeggioimiseen.
- Pito on hyvä – plektra pysyy ehdottomasti paikallaan paljon paremmin kuin plektrat, joissa ei ole 3D-pitopintaa.
- Kestävyys on hyvä (kuten nailonplektralta voi odottaa): Vaihdan plektraa usein 20–30 tunnin soittoajan jälkeen (kun plektraan kärki ja reuna kuluvat riittävästi). Kestävyys on parempi kuin Delrin-plektrassa, mutta ei yhtä hyvä kuin Ultex-plektrassa.
Miinukset:
- Vaikka pito on hyvä, se voisi silti olla parempi. 3D-pitopinta on tässä tuotteessa paljon tiheämpi verrattuna D-Grip Jazz -plektraan. Sormen ihon ja plektrapinnan välinen paine jakautuu suuremmalle määrälle yksittäisiä "kohoumia" 3D-tekstuurissa, eivätkä yksittäiset "kohoumat" tartu ihoon niin tiukasti.
- Plektran kärki on hyvin pyöreä. Tämä on mieltymyskysymys, mutta henkilökohtaisesti pitäisin parempana hieman terävämpää plektraa, joka mahdollistaisi paremman reunan plektrauksen ja paremman artikulaation yksittäisillä nuottiviivoilla.
- Jäykkä (1.6mm) plektra ei ole omimmillaan sointujen harjauksessa (akustinen, funk).
Kaiken kaikkiaan tuotteen laatu on erinomainen ja hinta houkutteleva. Voin lämpimästi suositella tätä tuotetta erityisesti kaikille rytmikitaristeille.
0
0
Report
B
Mon médiator de prédilection
J'avais trouvé ça dans mon magazin de musique local mais ils ne les ont plus depuis, ils sont durables le grip c'est vraiment un plus!
0
0
Report
J
Très cool
très bien, je suis à l'aise avec.
J'aurais apprécié un grip un peu plus rugueux, mais c'est vraiment perso.
J'aurais apprécié un grip un peu plus rugueux, mais c'est vraiment perso.
0
0
Report